dilluns, 10 de juny del 2013

Les colònies al Pou del Glaç

Els dies 5, 6 i 7 de juny vam anar de colònies al Pou del Glaç , que està situat a La Bisbal d'Empordà.

Quan vam arribar ens vam instal·lar a l'habitació i es van presentar uns monitors que es deien Mireia i Roger que ens van ensenyar diversos jocs. Més tard, es van crear els grups per a cada escola.

La primera activitat a realitzar per tothom va ser els esports d'aventura: tirolina, ponts i escalada. Tot seguit, vam anar a la piscina. L'aigua estava un xic freda però vam gaudir molt. Després vam anar a les habitacions, ens vam dutxar i empolainar per anar a sopar. Abans d'anar a dormir vam fer el joc de nit pel mig del bosc. Ens vam cansar però, no del tot, ja que la nit va ser
un xic moguda: corríem d'una habitació a l'altra, alguns empastifaven amb pasta dentifrícia i pintallavis als que dormien, etc... És a dir, vam dormir molt poc. I alguns comentaven que el llit era un infern, metafòricament, perquè feia molta calor.

El segon dia ens vam llevar molt d'hora perquè en Felipe, que és molt matiner perquè vol aprofitar la vida, no parava de xerrar i va despertar a tots els nens.
Ens vam rentar les dents i vam anar al camp de futbol esperant l'hora d'esmorzar.

Després d'esmorzar ens vam repartir entre els tallers de pastisseria i el de rajola de ceràmica. Que bones que eren les magdalenes i les galetes! Tot seguit vam anar a dinar i després ens vam intercanviar els tallers.

A l'hora de sopar vam haver de rendir pleitesia al rei Artur i a la princesa Ginesta. Aquest dia el vam acabar ballant a la discoteca. I de nou, gresca a les habitacions!

L'últim dia vam fer tir a l'arc i una sortideta al bosc prop del camp de futbol. Per fi, ben dinat, ens van dur a visitar un pou de glaç. És com una mena de nevera on es guardava, antigament, el gel de la natura per fer-lo servir més tard a les cases.

Després de dinar ens va venir a recollir el bus i cap a casa.
Han estat unes colònies molt divertides.

Nens/nenes de 4t de Primària.